❞♥㋡♥عشق من و عشق تو ♥㋡♥❝ ❞♥㋡♥عشق من و عشق تو ♥㋡♥❝

❞♥㋡♥عشق من و عشق تو ♥㋡♥❝

عشق یعنی درد عشق یعنی لحظات فراموش نشودنی

 

 

دوستت دارم ...

نازنینم

به یاد داشته باش

که انسانها در کنار هم عاشقن

و دور از هم عاشقتر

هر جا که باشم

هر جا که باشی

دوستت دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, |
 
AmiR

امشب ای ناز چه دلتنگ نگاهت شده ام باز ای مونس جان چشم براهت شده ام برق چشمان تو امشب به سکوتم خند چونکه دیوانه ی آن چهره ی ماهت شده ام .

 

لینکها

حمل و ترخیص خرده بار از چین

حمل و ترخیص چین

جلو پنجره اسپرت

الوقلیون

 

مطالب قبلی

» دیووونه...
» دل...
» ماه...
» قلب...
» عشق...
» دوستت دارم ...
» تنهایی ...

 

ارشیو

شهريور 1391

 

نویسندکان

AmiR

 

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان !!**sOkOt**!! و آدرس hosein.mansouri.12.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لینک ها

ma2tarefigh

ردیاب ماشین

جلوپنجره اریو

اریو زوتی z300

جلو پنجره ایکس 60

 

امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگدهی

 

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 2758
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1